الهه جعفری

Hair Color

جدیدترین ترندهای رنگ مو

بهترین راهکار برای ایجاد تغییری اساسی در ظاهر، با کمترین زحمت و هزینه رنگ کردن مو است. انواع مختلفی از رنگ مو وجود دارند که متناسب با سلیقه و چهره خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و ظاهری متفاوت و جذاب برای خود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از جدیدترین ترندهای رنگ مو استفاده کنید و در کنار زیبایی، مدرن و به روز هم باشید. برای آشنایی با جدیدترین و بهترین ترندهای رنگ مو، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

جدیدترین ترندهای رنگ مو ۲۰۲۴ کدامند؟

میکاپ و آرایش هم مانند دیگر هنرها، همگام با فشن و مد روز پیش می‌رود و همه ساله ترندهای جدیدی به آن اضافه می‌شوند. برای مثال برخلاف سال‌های قبل که آرایش‌های غلیظ مانند سایه چشم دودی و تیره مد بود، در چند سال اخیر آرایش ملایم و نچرال به مد و ترند روز تبدیل شده است. این موضوع در مورد رنگ مو هم وجود دارد و همه ساله انواع مختلفی از رنگ‌ها به عنوان ترند روز معرفی می‌شوند.

بسیاری از افراد برای رنگ کردن موی خود به سراغ ترندها می‌روند تا مدرن و جذاب به نظر برسند. هر چند بهترین انتخاب برای رنگ کردن موها، انتخاب رنگی است که با رنگ چشم و پوست شما سازگاری داشته باشد اما ترندها هم گاهی جذاب هستند و چهره‌ای متفاوت برای افراد ایجاد می‌کنند. چند مورد از بهترین ترندهای ۲۰۲۴ برای رنگ کردن موها را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

نمونه کار رنگ مو در اصفهان - الهه جعفری

موی قهوه‌ای با هایلایت عسلی

موی قهوه‌ای هرگز قدیمی نمی‌شود و با هر رنگ پوستی سازگاری دارد. این ویژگی باعث می‌شود که در میان ترندهای هر سال، یک یا چند طیف قهوه‌ای یا ترکیب قهوه‌ای با رنگ‌های دیگر وجود داشته باشد. برای مثال یکی از ترکیبات جذاب رنگ قهوه‌ای برای زیبایی موها، ترکیب آن با هایلایت به خصوص به رنگ عسلی است. برای ایجاد چنین رنگی ابتدا باید زمینه موها را قهوه‌ای کرد و سپس هایلایت‌های طلایی را لابلای آن‌ها ایجاد کرد. با دلکره می‌توانید یک طلایی کمرنگ و نزدیک به زرد ایجاد کنید و با چند بار رنگ کردن پشت سرهم نیز، رنگی کهربایی و جذاب ایجاد خواهد شد. ( تکنیک لایت پنجاه درصد با فویل )

آمبره قهوه‌ای – خاکستری

در ادامه معرفی جدیدترین ترندهای رنگ مو، به آمبره قهوه‌ای – خاکستری می‌رسیم. این رنگ، فوق‌العاده شیک و جذاب است و ظاهری مدرن و متفاوت به موها می‌بخشد. این رنگ آمبره پس از اجرا روی موها به رنگ‌های نقره‌ای، بلوند در آمده و ظاهر را جذاب‌تر می‌کند.

دارچینی تیره

دیگر رنگی که امسال ترند شده و به دلیل ظاهر جذابی که برای افراد ایجاد می‌کند، از محبوبیت زیادی برخوردار است، رنگ دارچینی تیره را می‌تواند نام برد. این رنگ تناسب خوبی با رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای دارد، بنابراین اگر موهای خود را به این رنگ درآوردید، برای جذاب‌تر کردن آن‌ها می‌توانید از هایلایت قهوه‌ای و قرمز هم لابه‌لای موها استفاده کنید. این رنگ مناسب افرادی است که پوست گندمی و موهای تیره‌ای دارند. به علاوه افرادی که به تازگی رنگ موی خود را تغییر داده باشند هم به راحتی می‌توانند از زیبایی این رنگ بهره‌مند شوند.  ( بالیاژ لایت ) 

رنگ موی الماس سیاه

این رنگ یکی از شیک‌ترین رنگ موهاست که به دلیل پایه و زمینه تیره مو، چهره شما را جوان‌تر هم نشان می‌دهد. برای اجرای این رنگ روی موها ابتدا باید زمینه مو را تیره کنید. رنگ مشکی بهترین رنگ برای زمینه در مدل رنگ موی الماس سیاه است. سپس باید چند هایلایت برنزی روی موها ایجاد کنید. این هایلایت‌ها در میان رنگ مشکی و تیره، جلوه خاصی پیدا کرده و مانند الماس بین موهای شما می‌درخشند.

نسکافه ای و کاپوچینو - زیتونی - فرمول ترکیب رنگ زیتونی برای مو
نمونه کار رنگ مو در اصفهان - الهه جعفری
نمونه کار رنگ مو در اصفهان - الهه جعفری
تکنیک آمبره

رنگ موی مسی

یکی دیگر از رنگ‌های جذاب که اخیرا ترند شده و بیشتر افراد به عنوان رنگ موی خود انتخاب می‌کنند، رنگ مسی است. این رنگ مو به خصوص برای افرادی که پوستی روشن دارند، بهترین گزینه است زیرا حالتی طبیعی و جذاب برای چهره آن‌ها ایجاد می‌کند.

رنگ موی خاکستری

از جدیدترین ترندهای رنگ مو می‌توان به استفاده از رنگ خاکستری برای موها اشاره کرد. خاکستری با سفید شدن طبیعی مو تفاوت چندانی ندارد و تا همین چند سال پیش کسی تصور نمی‌کرد که افراد خودخواسته این رنگ را روی موهای خود پیاده کنند اما جذابیت موی خاکستری آنقدر زیاد است که بدون نگرانی می‌توانید از آن استفاده کنید. این رنگ روی هر طیف پوست، جلوه متفاوتی دارد و مزیت آن، عدم نیاز به رنگ کردن فوری مو حتی بعد از بلند شدن ریشه‌هاست.

آموزش رنگ مو در اصفهان - الهه جعفری

رنگ‌های فانتزی

رنگ موهای فانتزی هم جزو رنگ‌های جذاب هستند که اگر درست انتخاب شده و به درستی اجرا شوند، ظاهری فوق‌العاده زیبا برای شما ایجاد می‌کنند. رنگ‌های فانتزی را می‌توانید به صورت دائم اجرا کنید یا با استفاده از رنگ موهای موقت، هر چند وقت یکبار رنگ موهای خود را تغییر دهید.  در میان رنگ‌های فانتزی رنگ‌هایی مانند صورتی و آبی از طرفداران زیادی برخوردار است. ( هاف لایت ( هاف کالر ) ) 

رنگ ماهگونی

رنگ ماهگونی هم یکی از رنگ‌های جذابی است که اخیرا ترند شده و به عنوان یکی از رنگ‌های پرطرفدار محسوب می‌شود. این طیف رنگ به شدت لوکس و زیباست و حالتی اشرافی به چهره می‌دهد. از ویژگی‌های رنگ ماهگونی می‌توان به امکان اجرای آن در تنالیته‌های مختلف اشاره کرد، برای مثال ماهگونی شرابی، ماهگونی عنابی، ماهگونی فندقی و ارغوانی از شیک‌ترین رنگ‌های ماهگونی هستند.

نکاتی برای استفاده بهتر از جدیدترین ترندهای رنگ مو

آشنایی با جدیدترین ترندهای رنگ مو به شما کمک می‌کند تا بهترین رنگ را از میان رنگ‌های ترند انتخاب کنید اما برای انجام این کار و نیاز به رنگ کردن حرفه‌ای مو، باید به نکاتی هم توجه داشته باشید، برای مثال:

  • رنگ مو را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب کنید. اگر پوست تیره‌ای دارید رنگ‌های روشن جلوه زیادی روی پوست شما خواهند داشت.
  • در رنگ کردن مو به شغل و روابط خود توجه کنید. اگر کارمند هستید رنگ موی شما باید طبیعی و مناسب باشد.
  • جنس موهای خود را در نظر بگیرید. اگر موی ضعیفی دارید و رنگ مو نیاز به دکلره داشته باشد، آسیبی جدی به موها وارد خواهد کرد.
  • جدیدترین ترند رنگ مو را از میان بهترین برندها انتخاب کنید تا از کیفیت رنگ موی عرضه شده توسط آن‌ها اطمینان داشته باشد.
  • در صورتی که تجربه‌ای در رنگ کردن مو ندارید حتما از یک کارشناس زیبایی کمک بگیرید تا رنگ موی جذاب‌تری داشته باشید.
فرمول ترکیب رنگ زیتونی برای مو

تخفیف عید 1403

جهت دریافت تخفیف و رزرو نوبت خدمات رنگ مو (لایت، آمبره، بالیاژ و …. )  فرم زیر را تکمیل کنید.