الهه جعفری

Hair Color

آموزشگاه آرایشگری در شاهین شهر

شاهین شهر، نگین درخشان استان اصفهان، با خیابان‌های سرسبز و مردمی خونگرم، میزبان آموزشگاه آرایشگری زنانه الهه جعفری است. این آموزشگاه با افتخار، دروازه‌ای به سوی دنیای رنگ‌ها و زیبایی را برای بانوان علاقه‌مند به این عرصه در شاهین شهر گشوده است.

این دوره ها کاملا استاندارد و مطابق سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای اصفهان بوده و هنرجویان در پایان دوره می توانند مدرک رسمی فنی و حرفه ای دریافت کنند. 

با داشتن مدرک رسمی فنی و حرفه ای، ورود به بازار کار و حتی گرفتن جواز کسب برای فعالیت رسمی و دریافت تسهیلات برای ایجاد سالن زیبایی و آرایشگری در شاهین شهر امکان پذیر است.

آموزشگاه آرایشگری زنانه الهه جعفری در شاهین شهر
مدرک فنی حرفه ای

ارائه مدرک فنی حرفه ای و مدارک بین المللی قابل ترجمه

ضمانت

آموزش قدم به قدم با ضمانت یادگیری

بازار کار

مشاوره و پشتیبانی تا ورود به بازار کار

آموزش

برگزاری منظم کلاس ها حتی در روزهای تعطیل

چرا آموزشگاه الهه جعفری؟

  • مربیان مجرب و متخصص: مربیان آموزشگاه الهه جعفری همگی از باتجربه‌ترین و ماهرترین اساتید این عرصه بوده و با صبر و حوصله و به‌کارگیری جدیدترین متدهای آموزشی، هنرجویان را در مسیر یادگیری یاری می‌کنند.
  • فضای آموزشی مدرن و مجهز: آموزشگاه الهه جعفری با فضایی دلنشین و تجهیزاتی به‌روز، محیطی ایده‌آل برای یادگیری و خلق آثار هنری فراهم آورده است.
  • دوره‌های آموزشی متنوع: در این آموزشگاه، دوره‌های آموزشی مختلف آرایشگری برای بانوان با علایق و نیازهای گوناگون برگزار می‌شود.
  • ارائه مدرک معتبر: پس از اتمام موفقیت‌آمیز دوره‌های آموزشی، به هنرجویان مدرک معتبر و قابل ترجمه اعطا می‌شود که می‌تواند به‌عنوان گامی مهم در جهت ورود به بازار کار و یا ارتقای سطح شغلی آن‌ها باشد.
  • حمایت و مشاوره: آموزشگاه الهه جعفری تنها به ارائه آموزش بسنده نکرده و در مسیر یافتن شغل و یا ارتقای سطح شغلی هنرجویان نیز یاریگر آنها خواهد بود.
آموزش آرایشگری در اصفهان با مدرک بین المللی

دوره های آرایشگری زنانه پس از ثبت نام علاقمندان، در یکی از بهترین سالن های شاهین شهر برگزار شده و نیازی به مراجعه هنرجویان به اصفهان نیست

مشاوره و ثبت نام

دوره های آموزش آرایشگری در شاهین شهر

دوره آموزش مقدماتی آرایشگری: در این دوره هنرجویان با مبانی و اصول اولیه آرایشگری، شامل شناخت انواع پوست و مو، ابزار و لوازم آرایش، و … آشنا می‌شوند.

دوره های تخصص آرایشگری در شاهین شهر به شرح زیر است : 

آموزش آرایشگری در شاهین شهر

آموزشگاه آرایشگری در شاهین شهر با مدرک فنی و حرفه ای

تمامی هنرجویان پس از پایان دوره آموزشی، و احراز نمره قبولی در آزمون های تئوری و عملی، مدرک رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور دریافت می کنند.  

این مدرک رسمی و قابل استعلام بوده و جهت معرفی به بازار کار نیز مورد قبول همه سالن های آرایشی در کشور است.

مدرک رسمی فنی و حرفه ای دوره رنگ مو در اصفهان
مدرک رسمی فنی و حرفه ای دوره رنگ مو در اصفهان

برای مشاوره و ثبت نام دردوره های آموزشگاه آرایشگری شاهین شهر با ما تماس بگیرید

۰۹۹۳۱۹۷۰۹۵۸
مشاوره و ثبت نام

آرایشگری زنانه: هنری ظریف با خلاقیت بی‌پایان

  • کسب مهارت‌های جدید و پول‌ساز: با شرکت در دوره‌های آموزشی آرایشگری می‌توانید مهارت‌های جدید و پول‌ساز را فرا گرفته و به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ای فعالیت کنید.
  • ورود به بازار کار: مدرک معتبر و آموزش‌های تخصصی که در این دوره‌ها ارائه می‌شود، می‌تواند به شما در پیدا کردن شغل مناسب در بازار کار آرایشگری کمک کند.
  • افزایش اعتماد به نفس: یادگیری مهارت‌های جدید و خلق آثار زیبا می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند.
  • ایجاد خلاقیت: دنیای آرایشگری دنیایی پر از رنگ و خلاقیت است و شما با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید خلاقیت خود را شکوفا کنید.

شاهین شهر: نگین درخشان صنعت و علم در قلب ایران

شاهین شهر، شهری جوان در استان اصفهان، با نقشه ای شبیه به شاهین، که در منطقه امیرآباد و در همسایگی تاریخی مورچه خورت بنا شده است. این شهر که زمانی به عنوان محل سکونت ارتش ایران و آمریکا به دلیل فعالیت هسا (هواپیما سازی ایران) و بل هلیکوپتر شناخته می‌شد، در سال ۱۳۹۳ به عنوان باسوادترین شهر ایران معرفی شد.

تاریخچه:

شاهین شهر در ابتدا کاربری کشاورزی داشت و سکونتگاهی در آن وجود نداشت. اما در سال ۱۳۵۰ با هدف تولید مسکن انبوه برای مهاجران و اتباع خارجی شاغل در صنایع نظامی و هلیکوپترسازی، توسط تعدادی از مالکین بزرگ در این منطقه تاسیس شد. این شهر بر روی اراضی کشاورزی و دو روستای مجاور آن بنا شد و در آن زمان جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای می‌داد.

موقعیت جغرافیایی و جمعیت مناسب، شاهین شهر را به عنوان مرکز شهرستان برگزید. نزدیکی به اصفهان، موقعیت ارتباطی با تهران و همچنین قیمت پایین زمین ها، سرعت توسعه این شهر را دوچندان کرد.

شاهین شهر، شهر صنعتی:

شاهین شهر پس از اصفهان، دومین شهر صنعتی استان اصفهان است. دانشگاه صنعتی مالک اشتر، هواپیما سازی (هسا)، پالایشگاه و پتروشیمی اصفهان، نیروگاه شهید منتظری، گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب و اسنوا و گیتی پسند، شهرک صنعتی مورچه خورت، شهرک صنعتی محمود آباد و تعداد زیادی از مجتمع های صنعتی بزرگ در این شهرستان قرار دارند و شاهین شهر را به یکی از قطب های مهم صنعتی ایران تبدیل کرده‌اند.

آب و هوا:

شاهین شهر دارای آب و هوای خشک است. با وجود صنعتی بودن و قرار گرفتن در مجاورت نیروگاه شهید منتظری و پالایشگاه پتروشیمی، این شهر از هوای نسبتاً پاکی برخوردار است. ارتفاع این شهر از سطح دریا ۱۸۹۵ متر می‌باشد.

مکان های دیدنی و گردشگری:

با وجود اینکه شاهین شهر شهری نسبتاً نو بنیاد است، اماکن تفریحی و تاریخی خاصی در داخل شهر وجود ندارد. مردم شهر اغلب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت به خیابان ها، پارک ها و فضاهای سبز زیبای این شهر، به خصوص خیابان فردوسی، می‌روند.

بخش میمه:

همانطور که گفته شد، شاهین شهر ابتدا مرکز شهرستان گز برخوار و میمه و سپس مرکز شاهین شهر و میمه بوده است. بخش میمه که بخش تاریخی این شهرستان است، دارای آثار دیدنی و تاریخی ارزشمند زیادی می‌باشد.

شاهین شهر، شهری مدرن و در حال توسعه:

شاهین شهر با وجود اینکه به عنوان یک شهر جدید شناخته می‌شود، از امکانات رفاهی و آموزشی مطلوبی برخوردار است. خیابان‌های عریض، ساختمان‌های مدرن، پارک‌ها و فضای سبز، مدارس و دانشگاه‌ها، شاهین شهر را به شهری مدرن و در حال توسعه تبدیل کرده‌اند.

شاهین شهر، مقصدی ایده‌آل برای زندگی و کار:

شاهین شهر با موقعیت جغرافیایی مناسب، آب و هوای نسبتاً پاک، امکانات رفاهی و آموزشی مطلوب، فرصت‌های شغلی در زمینه‌های مختلف و نزدیکی به اصفهان، به عنوان مقصدی ایده‌آل برای زندگی و کار به شمار می‌رود.

تخفیف عید 1403

جهت دریافت تخفیف و رزرو نوبت خدمات رنگ مو (لایت، آمبره، بالیاژ و …. )  فرم زیر را تکمیل کنید.