الهه جعفری

Hair Color

رنگ موهای مناسب برای پوست تیره

پوست تیره، یکی از انواع رنگ پوست است که در آن، میزان ملانین بیشتری نسبت به پوست‌های روشن وجود دارد. ملانین، رنگدانه‌ای است که رنگ پوست را تعیین می‌کند. پوست‌های تیره، معمولاً دارای تناژ گرم هستند.

ایده‌های خوب رنگ مو برای پوست‌های تیره همانطور که از ایده‌های اصلی رنگ موی ما می‌دانید، انتخاب یک رنگ موی خوب برای هر تن پوستی به عوامل مختلفی از جمله ته‌رنگ پوست، رنگ چشم و موارد دیگر بستگی دارد.

رنگ مو، می‌تواند تأثیر زیادی بر زیبایی چهره داشته باشد. انتخاب رنگ موی مناسب برای پوست تیره، می‌تواند باعث شود که چهره شما شاداب‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

رنگ موی مناسب برای پوست تیره

در اینجا چند نکته برای انتخاب رنگ موی مناسب برای پوست تیره آورده شده است:

  • به تناژ پوست خود توجه کنید. اگر پوست شما دارای تناژ گرم است، بهتر است از رنگ موهای گرم مانند قهوه‌ای شکلاتی، فندقی، عسلی، و مسی استفاده کنید. این رنگ موها، باعث می‌شوند که چهره شما گرم‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

  • از رنگ موهای سرد اجتناب کنید. رنگ موهای سرد مانند بلوند روشن، نقره‌ای، و خاکستری، برای پوست‌های تیره مناسب نیستند. این رنگ موها، باعث می‌شوند که چهره شما رنگ‌پریده و خسته به نظر برسد.

  • از هایلایت یا آمبره استفاده کنید. هایلایت یا آمبره، می‌تواند به چهره شما عمق و بعد ببخشد. اگر می‌خواهید چهره شما روشن‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد، می‌توانید از هایلایت‌های روشن یا بلوند استفاده کنید.

( آموزش رنگ مو در اصفهان

در اینجا چند نمونه از رنگ موهای مناسب برای پوست تیره آورده شده است:

  • قرمز یا شرابی

رنگ موی قرمز برای پوست تیره (و شرابی) قرمز عالی است. این کنتراست مطلق را به شما می دهد زیرا سایه های رنگ مو قرمز واقعاً می توانند کمی درخشش را به رنگ پوست شما اضافه کنند. چیزی که باید بدانید این است که قرمز یک رنگ است و نه فقط یک سطح. بنابراین، برای تعیین بهترین رنگ مو قرمز برای رنگ پوست تیره، باید میزان مناسب رنگ قرمز را درک کنید. 

رنگ موی بلوند

بلوند تیره، توت فرنگی و طلایی آیا زنان با پوست تیره می توانند از رنگ موهای بلوند استفاده کنند؟ من دیده ام که برخی از هایلایت های بلوند توت فرنگی عالی به نظر می رسند، اما آیا می توان بلوند را به درستی پوشید و خوب به نظر رسید؟ افراد مشهور با رنگ پوست تیره رنگ موهای بلوند را پوشیده اند و به خوبی آن را با رنگ های خوب رژ لب هماهنگ می کنند. 

رنگ موی بلوند مناسب برای پوست تیره

  • قهوه‌ای شکلاتی

رنگ قهوه‌ای شکلاتی، یکی از محبوب‌ترین رنگ موها برای پوست تیره است. این رنگ مو، چهره شما را گرم و جذاب می‌کند.

  • فندقی

رنگ فندقی، یکی دیگر از رنگ موهای مناسب برای پوست تیره است. این رنگ مو، چهره شما را روشن و شاداب می‌کند.

  • عسلی

رنگ عسلی، یکی از رنگ موهای روشنی است که برای پوست تیره مناسب است. این رنگ مو، چهره شما را ملایم و زنانه می‌کند.

  • مسی

رنگ مسی، یکی از رنگ موهای گرم و جذاب است که برای پوست تیره مناسب است. این رنگ مو، چهره شما را درخشان و جوان می‌کند.

  • هایلایت روشن

هایلایت روشن، می‌تواند به چهره شما عمق و بعد ببخشد. اگر می‌خواهید چهره شما روشن‌تر و شاداب‌تر به نظر برسد، می‌توانید از هایلایت‌های روشن یا بلوند استفاده کنید.

  • آمبره

آمبره، یکی از تکنیک‌های رنگ مو است که در آن، از دو یا چند رنگ مو در کنار یکدیگر استفاده می‌شود. آمبره، می‌تواند به چهره شما عمق و بعد ببخشد و آن را جذاب‌تر کند.

از چه چیزهایی باید اجتناب کرد: 

سعی کنید از رنگ‌ها و رنگ‌های بلوندی که بیش از حد سفید، نارنجی یا پلاتینی هستند، اجتناب کنید. اگر بلوند پلاتینیوم یا آنهایی که ته رنگ سفید و نارنجی دارند را امتحان کنید، بسیار غیر طبیعی به نظر خواهید رسید. اگر می‌خواهید مثل بیانسه گاهی اوقات بلوند شوید (تصاویر را ببینید)، ممکن است بخواهید ابتدا رنگ‌های تیره‌تر را امتحان کنید. 

اگر بلوند با پوست تیره کمی عجیب به نظر برسد، این خوب خواهد بود. بنابراین، برای متعادل کردن اثر، از رنگ‌شناس خود بخواهید که آن را با ریشه‌های تیره‌تر متعادل کند و سپس هایلایت‌های کره یا کرم را انجام دهید.