الهه جعفری

Hair Color

آموزش سامبره مو

سامبره مو نسبت به دیگر روش های رنگ مو، کمتر شناخته شده است. ولی شاید بسیاری از افراد می خواهند که این روش را نیز امتحان کنند. در این شیوه، سایه های مو در شیب بسیار ملایم از تیره به روشن تغییراتی را احساس خواهند کرد و می توانند جلوه های بسیار جذابی را در انتهای مو ایجاد نمایند.

با این حال ما قصد داریم در این مقاله به بررسی آموزش سامبره مو بپردازیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

سامبره مو چیست؟

سامبره مو یک شیوه بسیار ظریف و البته ملایم نسبت به آمبره است.  در این شیوه رنگ اصلی ریشه دست نخورده باقی خواهد ماند. همچنین می توانیم رنگ کمی روشن را از رنگ پایه به بخش های نوک مو نیز اضافه نماییم و باید آن را در نظر بگیریم.

همچنین توجه به این نکته نیز ضروری است که روند روشن شدن مو در این شیوه بسیار ملایم است و ظرافت بسیار زیبایی را نیز به کل ساختار مو خواهد بخشید و شما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

سامبره مو

این شیوه را می توانیم برای موهای کم حجم و البته نازک در نظر بگیریم که در نتیجه موهای نازک و کم حجم ما به موهای ضخیم و البته پرپشت تر تبدیل خواهد شد و توجه به این نکته خالی از لطف نخواهد بود.

رنگ مو در شیوه سامبره در بخش های مختلف مو قابل پیاده سازی است، ولی رشد نکردن ظاهر مو می تواند برای شما بسیار نیز جذاب به نظر برسد و باید توجه به این نکته بسیار مهم داشته باشید.

چه افرادی می توانند سامبره مو را انجام دهند؟

 افرادی که می خواهند تغییر رنگ در شیب بسیار ملایم انجام شود، می توانند از سامبره مو استفاده کنند. هرچه قدر که شما موهای بسیار بلندتری داشته باشید، می توانیم این شیوه را به عنوان یک شیوه مناسب برایتان در نظر بگیریم.

سامبره کردن مو برچه اساسی انجام می گیرد؟

سامبره کردن مو شیوه های خاص خودش را دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت:

  • در ابتدا می توانیم با بی رنگ کردن مو شروع کنیم.   رنگ کردن مو   شیوه های مختلفی مثل پودر دکلره مو و کرم روشن کننده و موارد دیگر را به همراه دارد.سپس باید بعد از استفاده از دکلره، موهای خود را به طور کامل با شامپو بشویید و خشک کنید و در نتیجه مو برای استفاده از تونر به طور کامل آمادگی پیدا خواهد کرد.
  • رنگ کردن ریشه مو نیز یکی دیگر از موارد مهم است. بسیاری از افراد دوست دارند تا ریشه های موی خود را رنگ کنند و این امر می تواند از نظر آنها بسیار با اهمیت به نظر برسد.
  • ایجاد سایه میانی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. سایه میانی موها باید نسبتا روشن تر از مقدار رنگ زمینه و تیره تر از رنگ کلیه نوک مو باشد. باید برای این کار از بخش میانه به بخش انتهای مو برویم.
  • رنگ کردن انتهای ساقه مو نیز مورد دیگر است. برای رنگ کردن این بخش می توانیم از رنگ هایی که ۲ درجه روشن تر از رنگ ریشه هستند و فقط روشن تر از سایه میانی می باشند استفاده نماییم.
  • بعد از صبر به مدت چند دقیقه می توانیم موهای خود را به صورت کامل بشوییم،سپس باید از سشوار برای خشک کردن مو استفاده کنیم. استفاده از براشینگ نیز می تواند جذابیت رنگ موی شما را بیشتر کند و بر روی ظاهر شما نیز تاثیرات بسیار زیاد و خاصی خواهد داشت.

افراد از چه رنگ هایی برای سامبره استفاده می کنند.

رنگ هایی مثل :

  • قهوه ای چرک وبلوند، قهوه ای روشن و بلوند طلایی، مشکی و طلایی، سامبره قهوه ای مخصوص موهای تیره
  • کاراملی، طلایی روی موهای بلوند، بلوند جلوی مو، سامبره پلاتینی، نقره ای روی موهای بلوند 
  •  عسلی از جمله رنگ های بسیار مهم در حوزه سامبره مو هستند و ما به عنوان فردی که می خواهد سامبره مو انجام دهد، باید کلیه این رنگ ها را به خاطر بسپاریم.

برای مراقبت از موهای سامبره چه کارهایی باید انجام دهیم؟

برای مراقبت از موهای سامبره می توانیم شیوه های زیر را پیگیری کنیم:

  • اولین مورد استفاده از مرطوب کننده است.
  • کراتینه کردن موها نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • به هیچ عنوان نباید با آب خیلی داغ حمام کنیم.
  • می توانیم از ضد آفتاب مو نیز استفاده کنیم.
  • نباید به دریا و استخر برویم.
  • به هیچ عنوان نباید از سشوار و اتو مو استفاده کنید. استفاده از این دو میتواند باعث آسیب به ساختار کلی مو شود، و هرکاری که در حوزه سامبره برای موهای خود انجام دادید را از بین ببرد.
  • در این حالت باید از محافظ های حرارتی برای مو استفاده کنید. با این حال کلیه موارد عنوان شده باید به عنوان یک توصیه در نظر گرفته شوند.

افراد بعد از سامبره باید این توصیه ها را در زندگی خود پیاده کنند تا هیچ خطری فرد را تهدید نکند و هزینه هایی که برای سامبره کرده را به باد ندهد.

آموزش سامبره - آموزش رنگ مو در اصفهان - الهه جعفری

مدل های بسیار زیادی برای سامبره مو وجود دارد. این مدل ها به صورت سلیقه ای هستند و فرد با توجه به سلیقه  ای که دارد می تواند در سالن زیبایی رنگ مو مربوطه مدل مورد علاقه خودش را انتخاب کند، تا به زیبایی هرچه تمام تر زیر نظر یک فرد حرفه ای دست یابد. با این حال باید در نظر داشته باشید که برای سامبره اجرای کلیه بخش ها، ضروری به نظر می رسد. در صورتی که یک بخش به صورت کامل انجام نگیرد، ما به نتیجه ای که می خواهیم، نمی رسیم .

در این مقاله ما آموزش سامبره مو را به طور کامل بررسی کردیم و جزییات مربوط به آن را نیز مورد بررسی قرار دادیم. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که سامبره مو یک شیوه خاص  و روشی جدید در رنگ مو است و بر روی زیبایی ظاهری شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

با این حال سامبره می تواند ظریف و البته ملایم نیز به نظر برسد. همچنین در صورتی که قصد انجام این شیوه را دارید باید به سراغ یک فرد حرفه ای در این زمینه بروید تا شما را به نتیجه ای که می خواهید برساند.

الهه جعفری  برگزار کننده دوره های تخصصی آموزش رنگ مو در اصفهان  و ارائه کننده خدمات رنگ مو  در صفهان

تخفیف عید 1403

جهت دریافت تخفیف و رزرو نوبت خدمات رنگ مو (لایت، آمبره، بالیاژ و …. )  فرم زیر را تکمیل کنید.